Huisregels

Om jouw ervaring bij ons zo aangenaam mogelijk te maken, delen we graag enkele richtlijnen met jou:

  • Om wachttijden te minimaliseren, adviseren wij je vriendelijk om jouw afspraak tijdig te plannen.

  • Tijdens behandelingen kan ik helaas niet direct de telefoon beantwoorden. Als je een afspraak wil maken, kan je een bericht achterlaten op mijn voicemail. Ik neem dan spoedig contact met je op.

  • Bij het maken van een afspraak stem je in met onze annuleringsvoorwaarden.

  • Om iedereen binnen de geplande tijd te kunnen behandelen, vragen we je vriendelijk om op tijd aanwezig te zijn. Als je toch vertraagd bent, laat het ons dan alstublieft zo snel mogelijk weten.

  • De gereserveerde tijd wordt speciaal voor jou vrijgehouden. Als je te laat komt, gaat deze tijd helaas van de behandelsduur af. De kosten voor de volledige behandeling worden echter wel in rekening gebracht.

  • Bij vertraging wordt beoordeeld of de behandeling nog kan plaatsvinden. Indien annulering noodzakelijk is, worden de kosten voor de volledige behandeling in rekening gebracht.

  • Omdat zowel jouw tijd als die van ons waardevol is, moeten we alle afspraken die niet minstens 24 uur van tevoren zijn geannuleerd, in rekening brengen.

  • Als je jouw afspraak te laat heb geannuleerd of als je hopeloos te laat bent, biedt Ahavah u de mogelijkheid om het bedrag van je gereserveerde behandeling om te zetten in de aankoop van producten. Op deze manier blijft het geen verloren geld en heb je er nog iets moois aan!

Bedankt voor je begrip en medewerking. Als je nog vragen hebt, sta ik altijd klaar om te helpen.